Tuesday, August 31, 2010

2hari lagi maka bermulalah satu pengembaraan....


Dah masuk 20 Ramadhan dah ni.. tinggal seploh hari je lagi untuk umat Islam (yang berpose) menunaikan kewajipan sebagai hambaNya. Dan sejurus selepas itu maka bermula la lagi satu pengembaraan di alam CUTI sekolah!!!!

Tapi raya ku yang pertama sebagai seorang GURU kali ini sangat mentidakkan kaciskan usus perut aku. Tahun pertama sudah memegang tanggungjawab yang besar, memastikan anak didikku berjaya mendapat ilmu untuk UPSR akan datang. Tapi aku tengok, guru yang lebih tak seronak dari anak murid, especially tahun 6 Ghazali. Aku tengok diorang rilex je.. tak de rasa runsing langsung.

Erm.. sejak akhir2 ni Rayap agak berhabuk... tak organize, buruk, busuk, tiada hapdet... mungkin adrenaline untuk menjadi blogger sudah pudar dan luntur???? Kepada kawan2 yang sedang selesema tu. ingat la semua itu adalah COBAANNNNN.. Jangan jadi alasan nak makan obat sampai pose pun tak jadi... hahahaha

Sempena sambutan hari kemerdekaan ini, SELAMAT HARI KEMERDEKAAN YANG ke 53 (aku tau la, tak macam sesetengah orang yang tak tau)..

1 comments:

Bintang-Bintang Ke Syurga said...

semoga anak anak mendapat kejayaan cemerlang.. insyaAllah..

Post a Comment