Monday, March 5, 2012

Sesi Mandi Air Yasin

Akhirnya kapal terbang wa tiba di Terengganu jua. Padahal wa yang gi menjemput beliau di sinun. Wa sungguh berterima kasih pada abg ngah wa yang berusaha menpercepatkan urusan wa untuk menjadi tuan kepada kapal terbang wa nih. 

Hari ni (Isnin 5 Mac 2012) wa ke sekolah dengan kuda lagi. Kak Zan ngan Kak Mi memang antara orang yang nak merasmikan pemotongan riben asyik bertanya pelbagai soklan. Bila wa cakap wa bawak kuda saja, langsung pandangan sinis dilemparkan kepada wa. Alasan wa, wa belum mandi bunga lagi. Jadi petang tadi wa merasmikan permandian bunga dengan membaca Yasin di dalam kokpit beliau, diiringi dengan air sebaldi. Tak tau la ada ke tak lagi orang buat macam ni tapi wa langsung baca Yassin dalam kapal terbang wa.

Selesai sajah wa baca yassin wa doa skit2, pastu wa mandikan beliau dengan air tersebut. Insyaallah wa mohon dijauhkan dari segala ke nakhrom an dan kecelakaan. Minta murah rezeki dan segala yang baik2 la. Wa jugak mintak kami panjang umur.....hahaha. Malam karang nak solat hajat plak. 


3 comments:

kapal said...

Perghhhh... Tahniah!!! Nak tumpang, buleh?

Anonymous said...

wahh
kete saper nihh
kete ko kew
mcm mhl jew
kete aper

Mr M said...

Ko ni sape anony? Macam annoy jer...

Post a Comment