Monday, October 15, 2012

Program Pasca UPSR Pertandingan Memasak

Kalau dikira dah masuk minggu ke-5 pun lepas UPSR. Supposed result dah setel sebab wa pun dah abis marked kertas untuk negeri Selangor dan Sarawak. Total up ada la tiga orang yang dapat 38/40. Huhuhu. Then tahun ni wa sangat letih.Wa tak tau la apa nasib yang menimpa kat wa, wa ingat lepas UPSR bleh la wa bermalas2an di sekolah. Dah la dapat jawatan dari Kak Mi yang kena urus hal2 tahun 6. Pastu lak kena gi mark kertas pekse. Den skarang ni wa tgh mengendalikan kerusus KSSR tahun 3. Gila super nakhorom wa yang kena bagi taklimat. Alhamdulillah wa just mentulong Teacher Zawiyah yang sebetulnya lebih berpengalaman daripada wa.

Sepanjang wa kena keluar ni wa realize satu perkara, wa rasa syukur sangat sebab dihantar ke sekolah sekarang sebab ada lagi guru lain yang ditempatkan di sekolah yang lebih jauh dari wa tapi tinggal di Kuala Terengganu. Thanks GOD!!

Sedikit sebanyak scene dari program pasca minggu lepas yang wa sempat amik bahagian. Wa urus perjalanan ke Gambang tapi wa tak sempat nak update apa2. Mungkin lepas ni la. 

Sesi mensediakan bahan untuk menghidupkan api.

Setahun yang lalu di tempat yang sama batch 2011 mengadakan pertandingan yang sama cuma bahan asas yang tak sama.

Kumpulan campuran

Kumpulan jantan saje

Usaha wa membantu menghidupkan api membuahkan hasil apabila group ni yang pertama siap memasak.



Wajah KH yang sedang excited memasak.





Tak menang pertandingan tapi menang gaya..

Sesi ujian cipta rasa

Pengadilnya adalah PK1 (baju hijau) dan juri jemputan EIO (tudung merah)

0 comments:

Post a Comment