Tuesday, November 10, 2009

Penghujung Rindu

Bila ke kekasih
Mengundang aku makan.....
Ops.. ter menyanyi lagu Si Jamal pulak..

Dah penghujung pun aku di pengKPLIan ini. Exam pun dah habis.. segala mak nenek assignment dah setel.. Ingat dah leh lupa la perkataan assignment tuh.. tapi tiba2 lak ada KISS M plak.. hoho mentemukan lagi dengan assigment yang boleh tahan la banyak. Penghujung Kursus ni banyak pulak dugaannya

Sejak akhir2 ni mereka semakin rapat pulak dengan aku. Kalau dulu aku selalu je ditinggalkan, tak nah nak tanya dah makan ke, nak ajak makan ke.. pastu aku pikir, nak buat apa terasa dengan diorang kan.. nak duk sini pun sampai ujung November je.. lepas tu ikut haluan masing2. Tapi dah dekat2 nak abis ni la diorang mula menjadikan aku wujud, menjadikan aku mencipta kenangan terindah pulak.. owh sadis bangat...

Menghitung hari yang berlalu bagai membuat aku rasa ngilu sangat. Dah la entry kali ni tak tau nak cakap apa. Asalkan ada la benda baru.. Okeylah....setakat ni saje untuk entry terlatest selepas dah tukar template baru ni yg agak kacis oh. Heheheh...

1 comments:

Post a Comment