Thursday, September 30, 2010

Pasca UPSR 2010

Dah 2 minggu UPSR melabuhkan tirainya. Sebagai salah seorang guru tahun 6, terasa juga la ke'rileks'an nya selepas tidak perlu menggigihkan diri lagi menghadiri kelas tambahan, dan seumpamanya. Program pertama selepas UPSR abis ialah lawatan ke Expo Pendidikan yang diadakan di TTC (Terengganu Trade Centre). Hampir semua pelajar tahun 6 yang ikut. Aku?? Gile kentang la kalo tak nak ikut... Masa diumumkan sape nak ikut, terus aku menggedikkan diri untuk menjoin... Bukan apa..

1. Aku tak yah ngajar 3 kelas lagi yang berbaki untuk jadual hari Ahad...
2. Dapat bersama2 anak2ku lagi esp WKH aku yang sorang tu.


Mula2 memang la gi Expo, kendian meng'KFC'kan diri di Giant yang berdenkatan.

Gambar diupload tidak mengikut turutan.. Ini time wajah Tn Tanah kepanasan sambil menantikan bas untuk pulang.

Wajah-wajah riang selepas UPSR
.
Satu-satunya minah rempit yang merempit dengan jantan2 lain.
Lokasi - Tingkat satu Giant

Saingan-saingan beliau

Dari sudut lain dapat diperhatikan ketekunan mereka menunggang.. Kalo korang tekun macam ni masa aku mengajar kan bagus.. Confirm A

Ni korang bagi la tajuk sendiri - macam biasa.

Jadi.. apa pendapat anda? Sekolah anda macam mana - soalan ni ditujukan kepada Pn Bintang, Kapal, Setia dan sapa2 yang rasa berhak untuk menjawabnya

0 comments:

Post a Comment