Friday, November 5, 2010

Argh... Tak kisah pun


UPSR tinggal 7 hari lagi untuk tahu result, dan salah seorang calonnya ialah encik WKH... Semalam abang aku dari Kota Bharu balik ke Terengganu, tinggal dia sorang je la yang masih aku boleh panggil abang selain dari abang ipar di rumah kakak aku. Aku tak tahu nak jadi apa... Lantaklah.. semuanya ketentua dari Allah.

Bercakap pasal abang aku ni, sesampainya beliau ke rumah, terus meminta bantal dan pasang kipas, alasan nak tidur sebab letih memandu dari KB ke KT. Sambil2 tu beliau mensuruh aku membeli makanan untuk makan petang. Aku cakap nak apa? Sotong? Ikan? Keropok lekor? Pisang goreng? Dia cakap tak kisah.. kerepok tengok sikit, kalo nampak tak sedap, beli sikit dah la... jawab beliau.

Aku sampai ke kedai mengorder sotong goreng dan keropok. Aku tengok keropok macam tak sedap, so aku beli dalam 3 hengget je la...

Kesudahannya....

Keropok yang nampak tak sedap tu telah berjaya dihabiskan oleh beliau tanpa aku sempat menjamahnya... Argh!!! hahahaha... tak kisah pun...

0 comments:

Post a Comment