Monday, June 27, 2011

Sebelum Dan Selepas

Minggu ni bermula 26 Jun 2011 (Ahad lepas) 3orang guru praktikum baru datang untuk menjalani intership kat SKBN. Dan yang paling best, diorang adalah guru TESL (mean guru BI). 2 lelaki dan sorang perempuan. Dan sah-sah la kelas aku yang akan jadi mangsa lagi. So ini adalah jadual kelas biasa aku kalau diorang tiada... 4 kelas tahap 2.

Jadual biasa dari awal tahun aritu

Ini pula adalah jadual bermula Ahad yang lalu di mana aku tersangatlah heaven di dunia perguruan.. Heheh, sorang ambik kelas 5F sorang amik 4 F
Sorang lagi amik tahun 2 yang bukan kelas aku ajar. Bila dah heaven sangat, tiba2 aku kena ajar Pendidikan Jasmani pulak uollll.... Huhu.. Takpe... for 12 weeks only (lame gak aku heaveni ni....) sampai UPSR abis... Tapi mulai Julai akan diwujudkan jadual anjal.. Mean kelas yr 6 akan banyak waktu berbeza dari selalu. Ok la, kan, at least aku boleh kosentret kat tahun 6. huhu..

Tapi tugas aku tidak berhenti di situ sahaja. Dah diorang amik masa aku, sah2 aku kena jadi GP pulak uollll.... Guru pembimbing. Tidak kusangka-sangka 2 tahun yang lalu aku dibimbing kini aku membimbing. Jangan salah bimbing sudah....

0 comments:

Post a Comment