Saturday, June 11, 2011

Esok Kembali Seperti Biasa


Sejak dua menjak ini penyakit Sekudis mula berjangkit kepada aku. Penyakit M memang ada dalam diri aku lebih2 aku memang orang panggil M. Ala, bukan penyakit yang sakit kepala tu la... Ni penyakit Malas (dalam bahasa jepun Taidana, kalo tadaima tu maksudnya saya balik!!!)

Tajuk? Ha, tajuk nak bagitau time penulisan ini berlaku, Sabtu, 11 Jun 2011, mean jam-jam terakhir untuk aku menikmati cuti aku yang tak berupa cuti pun. Tapi tuh la, kan... Mungkin belum masanya lagi aku nak bercuti seratus peratus. Ye lah kan, minggu pertama cuti dah ada 2 kali kelas tambahan. Tak dikira lagi dengan aku ke sekolah sebab terlebih rajin.

Ok fine, hobi baru aku sekarang ialah melompat dari satu blog ke blog yang lain.. Pastu layan blog yang suke tunjuk gambar aneh, lawak, pelik ....

Dah tu bila nya nak hapdet blog????

Camne la nak target 100 n3s setahun???

Tajuk tu nak bagitahu esok aku kena gi sekolah macam biasa... Kalo pantai barat ada sehari lagi.
Harap2 Terengganu juara lagi SUKMA then MB umum cuti sehari macam tahun lepas.. YEAH !! (ah, aku tak suke tagline Nas Ahmad Melodi tuh!!!)

Kena publish cepat2 sebab guruh berdentam dentum.. tak pasal2 modem aku terbakar lagi..(lagi??? yer pernah meletup hari itu)

0 comments:

Post a Comment