Sunday, April 15, 2012

Ironinya

Ironinya

1.Wa dulu disebabkan sangat marahkan kakak wa yang asyik nak wa balik kerja Terengganu telah bertekad untuk tidak mencari pasangan senegeri. Ironinya wa memang kerja Terengganu dan tunangan wa adalah orang sekapal

2. Wa dulu sering kutuk2 Proton sebab menghasilkan model yang meniru sebijik Mitsubishi Lancer. Ironinya? Sendiri mau ingat lah!

3. Wa dulu dah berjanji untuk tidak mewujudkan lagi istilah WKH untuk mana2 anak murid wa dan wa sering kutuk pada cikgu yang bersikap favouritisme nih. Ironinya? WKH versi 2012 maybe ada cuma tak declaire lagi.

4. Wa dulu menolak untuk memiliki phone yang bercirikan sentuhan (kalau tak caya sila tanya SETIA). Ironinya kini HTC menjadi isteri wa ke 9.

5. Wa dulu berkata yang sekolah yang wa adalah sekolah yang terbaik pernah wa bekerja. Ironinya 2 minggu lepas wa terasa untuk memohon pertukaran sekolah. 

Jadi pengajarannya disini adalah, untuk mendapatkan sesuatu, baik / jangan kita mengutuk2 benda tu dahulu mana tau kot2 satu hari nanti ironinya akan kembali kepada kita. 

Ironinya wa sekarang mengutuk2 boss wa - mana tau satu hari nanti jadi boss

Ironinya wa sekarang mengutuk2 BMW - mana tau wa dapat cabutan bertuah..... (hahahaha)

0 comments:

Post a Comment