Friday, January 10, 2014

N3 Pertama 2014

Bosannya.... kembali mentaip sesuatu di laman sesawang ini. Hahaha.. baiklah sebagai pembuka bicara 2014 ni wa ingat macam xtau nak kagta apa. Kalo ikut tahun2 lepas wa akan review sepanjang tahun sebelum nye. Tapi tahun ni macam xde benda yang wa nak reviewkan. Salah satu sebabnya mungkin sebab wa dah xde perkara yang nak dikongsi. WKH dah takde. Kewujudan RYP ni pun sebab WKH antara pelakon utama dalam cerita2 wa. Ada yang suka ada yang tak suka cara wa menjadikan WKH sebagai suatu objektif dalam mewarnai RYP nih. Well, bukan semua orang akan puas hati dengan apa yang kita beri, tapi wa tetap puas hati dengan apa yang wa ketukkan di keyboard ini.

2013 baru saja berlalu, bahkan satu n3 pun tidak berjaya diselit sepanjang akhir tahun 2013 sedangkan wa ada 6 minggu hanya bangun makan tidur sahaja. Haha.. wa semakin kurang semangat untuk menceritakan apa2.. agaknya kalo wa post n3 pendek ok ke tak?

2014 dah masuk hari ke 10 hari ni. Wa baru saje selesai melalui fasa mendapat notification paling banyak di facebook pada 3 hari lepas. Hahaha... dulu selalu kumpul hadiah bila time hari menjadi menjelma. Sekarang ni mengumpul notification paling banyak pada hari kelahiran wa. Takpelah, yang penting mendapat wishes dari mereka2 yang tersayang.

6 comments:

Muhammad Syahmi said...

Kenapa tak mahu lagi ambil WKH...?

Mr M said...

Bukan tak mahu ustaz...tp mcm ada yg xpuas ati dan anggap sy ni pilih kasih pulak. Nk buat mcm mne ade org xsuke cara sy...

Muhammad Syahmi said...

Selagi setiap apa yang kita lakukan itu baik, pedulikan kata-kata orang lain. Mudah-mudahan Allah akan berikan ganjaran buat kita dengan berlipat kali ganda.

Anonymous said...

hihihih....

ada jgk n3 2014
harapan semoga saudara lebih kerap hapdet ye
seronok baca :)

tq jgk sbb sudi kongsi cerita di sini

Anonymous said...

N3 Pertama 2104??
:)

Mr M said...

Ok, dah tukar.. mintak maap salah type tajuk

Post a Comment