Wednesday, June 24, 2009

MELAYAN KARENAH HATI


Masa 3.22 petang…
Tempat : Bilik Mesyuarat SK St Michael 1
Aktiviti : Mendonlod youtube

Gambar yang tidak berkait langsung dengan tajuk...

Hari ke 3 di sekolah mat salleh ni, tapi langsung x ke mana-mana kelas lagi.. Lepas je makan tengahari dengan lauk yang ‘sedap’ tu, aku semayang dan lepak je la kat bilik mesyuarat. Fortunately aku bawak laptop dan access wireless kat sini SM2.. hahaha, sempat juga ber YM
Upaaa… atau Oppa dalam bahasa Korea.. itulah dia panggil aku. Aku lak panggil dia Nuna, padahal Nuna tuh untuk org yang lebih tua (selalunya Kakak la sebab Oppa tu mean abang).. Secara tak langsung asyik sms sampai ber YM dengan aku.. Tiba2 je kenangan 2 tahun lepas menjelma…

Masa tuh aku tgh training kat satu tempat di Terengganu.. Nak jadikan cerita dia pun trainin same dengan aku, padahal satu university nih.. Dulu kenal la jugak bila sebut nama dia I****I , tapi xpernah bersembang pun… erm.. last2 jadik kacip dan same2 minat transformers.

I know her BF, and I know her status.. but sometimes we cannot pretend sumting not happened. I knew she knew it but I know she pretended not to know it since she don’t want sumthing happen to our relationship… aku tau that’s better dari tak berkawan langsung.. itulah aku kdg2 cepat tersuke kat org punye… dah lame aku sengaja tak kontek dia alih2 baru2 ni dia mesej kut frenster.. cakap aku dah sombong tak reply mesej dia.. aku pun berbalas2 an la.. Semalam plak sblm masuk hall aku mesej nak tgk transformers 2 , dia bengang sebab aku dapat tgk lebih awal dari dia.. hahaha,..

Sekarang dia cakap aku je yang paham dia. (kes tgh gaduh la ni..) tapi aku tau gaduh2 diorang pun xdenye aku ada harapan nak mencelah… hahaha.. Aku rindukan dia sangat2…

Aloha… aku msj2 gak dia semalam… tiba2 je teringat kat kawan2 sekerja dulu… huhuhu..
Gambar ini di ambik semasa lawatan sambil belajar ke Gold Coast ...Aku of kos paling depan, dari kiri belakang Iwan, Sukhvinder, Moon, Aloha ngan pengantin baru si Casey... miss u all alot.. Setahu aku casey dah berenti keje lepas kawin. Aloha dah naik pangkat jadi Floor support .. iwan pulak dah split shift.. lain2 no story...

Masa - 8.33malam..

Tempat - Kamar peraduanku


Penampilan istimewa sekali lagi Si Isma Daniel..WKH di St Michael 1


Dalam duk taip blog tiba je semua pendonlodan aku terputus. Cet dah 430 pura2nye.. patut la wifi dah off.. last2 tak dapat la nak publish...

erm.. hati senang.. jiwa tenang.. publish je la dulu...
Anak sedara ku yang ke 9- Raidi Adib...

0 comments:

Post a Comment