Tuesday, May 24, 2011

Kena Sound Best


Masa tu masa 1st exam untuk hari ini. Aku dengan jayanya telah menjaga tahun 5 AF untuk kertas BI 1. Dah cukup masa aku pun mengumpul kertas jawapan. Tiba2 datang 2 orang budak tahun 6 dari kelas yang aku ajar ketuk pintu kelas 5AF.

"Sir, kertas jawapan kami..." kata salah seorang sambil menghulurkan bungkusan yang berintikan kertas jawapan.

"Amboi, malas nye korang, dah dah..... send to my room.... " kata aku sambil menghalau mereka.

Kebetulan ada sorang cikgu lelaki lalu terdengar la conversation aku tadi..

"M, ko ada room sendiri ke kat sekolah ni? Rasanya kita duduk dalam room yang sama kot..." katanya sambil tersengih.. Hahah aku termalu sendiri. Tapi aku tak terasa pun dengan kata2 dia tu sebab ada benarnya. Kat sekolah, para cikgu mana ada bilik sendiri. Staff room yang panas macam puaka tu la tempat semua cikgu berkumpul. Ada plag ekon, tapi ekonnya takdak...

Aku terperasan jadi lecturer la pulak.... hahahah

2 comments:

Anonymous said...

InsyaAllah akan jadi lecturer plak pasnie... Saya doakan yang terbaik untuk awak...

Mr M said...

Sapa la agaknya 'saya' ni????

Post a Comment