Tuesday, September 20, 2011

Rindu Yang Akan Pergi 2


Lebih kurang setahun dulu aku mengepost n3 ini. Might be masa dulu WKH lama agak manja dan cute, ramai yang mempertikaikan keikhlasan aku merapati beliau. Kononnya aku suka budak cute je..hahaha..sori to say.. budak yang pernah aku pelangkung, pernah SLL, pernah tocer dalam kelas, budak tu la yang datang pada aku. Tapi he did come to me earlier, seawal bulan 5, jadi keakraban aku dengan WKH lama agak panjang jika nak dibandingkan WKH tahun ni.



WKH tahun ni tak cute, tak manja, tak serius belajar, tak suka wat keje rumah, tak suka jawab dengan serius, tak suka kat aku jugak masa dia darjah 5, tak suka aku amik gambar dia masa dia darjah 5, tak suka bagi salam kat aku, tak suka bila aku panggil dia, tak suka terserempak dengan aku, kalau terserempak lebih sanggup patah balik, tak suka kerja rumah banyak, tak suka datang kelas malam, tak suka bila kena marah, tak suka banyak lagi la...... Aku pun tak suka dia.... HAHAHAHA...


Calon UPSR 6 Al Ghazali 2011

Tapi..as I said before..... (to be continued)












0 comments:

Post a Comment