Sunday, December 25, 2011

Gambar Kontrol Basi

Wa post saje2 gambar ni dalam fesbuku, tak sangka dapat banyak cemuhan... hohoho. Salah wa ke???



Tapi ini yang asal, masa ni umur wa lima tahun. Baru je kehilangan abang kerna penyakit buah pinggang. Masa tu umur abang wa 10. Lepas tu wa plak di diagnosis ada penyakit buah pinggang. Gile tak meroyan arwah ma masa tu, dah la abg wa baru pergi, ni wa plak di diagnosis ada penyakit yang sama. Masa tu nak detect penyakit ni senang je, air kencing akan jadi keruh, dan itu salah satu simptom. Mujur wa dapat kesan peringkat awal, tak macam arwah abang wa, dah peringkat akhir. So doktor sajes wa bersunat. So, berlakulah persunatan tersebut dengan jayanya dan wa bebas dari penyakit buah pinggang tersebut. Wa sempat jugak la lepak wad seminggu kot, tapi wa tak ingat. Hahaha...macam mana bersunat boleh sembuhkan penyakit itu wa tak tau la.. Tapi kalo dah dewasa kena penyakit ni, xkan nak bersunat lagi kan? Betul tak??


Zaman sekarang orang dah tak pakai kelambu macam ni lagi dah kan??

P.S - Sebab gambar di atas juga la ramai kawan2 yang tak pernah mesej wa kembali menegur wa. Ada jugak kawan baru. Ada yang kawan satu sekolah rendah, ada yang tak sekolah.. hahah.. Yang penting, WKH baru.

3 comments:

Cik Kertas said...

Kahkahkah... saya adalah baru perasan gambar tersebut di atas adalah gambar M versi dewasa *GELAK GULING-GULING*

Canelah buleh dapat idea ambik gambar gitu.

whitelilies island said...

Kata dah xmo ade wkh dah?

Mr M said...

terang2 kot gambar itu adalah prank...hahahah

wkh baru?? Biar dia datang sendiri...

Post a Comment