Wednesday, March 13, 2013

Macam Wa Dan Hafizam (Tribute To CTB)

Hah, ini pun boleh dijadikan n3 lah bulan ni. Sejak beberapa bulan ni wa selalu dikomen (selalu ke?? kadang2 je) oleh seorang yang sama bidang ngan wa cuma lain aliran maybe. Mengajar di daerah berbeza juga dalam bidang yang berbeza. Hah, ustaz mesti tengah baca n3 nih kan? Saje nak buat tribute to Coretan Tinta Berdakwat. Dalam n3 INI beliau ada meng'interframe'kan nama wa. Aneh jugak bila idea yang dikabarkan datang dari wa...


Jadi wa dengan bangganya sebagai orang pertamax mengkumen dalam n3 tersebut.


Hahaha...macam wa dan Hafizam. Hehehe... ada jugak la orang nampak kebaikan apa yang telah wa buat pada si Hafizam. Tapi Hafizam dah xde depan mata la Ustaz. Bukan lagi pelajar wa. Kadang2 wa macam ternampak kelibat WKH wa tu di kawasan sekolah. Apa boleh wa buat. Kalau la sampai satu saat wa kena lepaskan WKH wa tu, wa kena pergi jugak.. BTW ustaz Insyaalah MUMTAZ la nanti. Mumtaz tu apa ye Ustaz??

1 comments:

Muhammad Syahmi said...

Kalau takde depan mata, xpe. Mudah2an si Hafizam sentiasa mendoakan cikgu setiap hari.

Er... Mumtaz tu maksudnya Cemerlang. Selain UPSR, murid kat Selangor (yang mana bersekolah agama) akan mengambil PSRA. Gred yang tertinggi adalah Mumtaz, 90% ke atas.

Post a Comment