Saturday, May 11, 2013

Bola Baling Peringkat Zon

Next task plak.. Bola baling. Dah letih dengan action song, kena plak urus bola baling. Sampaikan ada sorang guru sekolah lain jumpa wa tegur wa " Kamu lagi???? Kamu jugak ke yang handle bola baling?" wa sengih je. "Dah akak tu?" "Akak tukang hantar air je, akak tak ajar main bola baling pun..." wow sarcasm nye pernyataan... hehehe mujur akak tu hulur air sebotol kat wa..

Kejohanan bertempat di Sek Men Tengku Mizan Zainal Abidin, atau nama pendeknya, STEMZA... Ya betulllll..... Sekolah WKH wa sekarang. Kira okeylah sebab dekat je dengan sekolah wa. So berbekalkan seminggu tempoh masa untuk berlatih, dan dengan pertolongan Ckigu Norhayati Ali dan Cikgu Shahir, wa berjaya membentuk 2 pasukan , satu lelaki dan satu perempuan.

Pertandingan saringan diadakan 2 hari. Perempuan hari pertama dan Lelaki hari kedua. Kedua2 hari tersebut wa tetap mempergi menlihat anak2 wa bertanding. Dan 2 hari tersebut juga wa minta WKH wa tidak balik dengan van, sebab peneman wa di sana.

Hari pertama, pertandingan saringan untuk perempuan bawah 12.

Memandangkan wa mentahan beliau dari membaliki,  wa telah mensediakan lunch berupa nasik ayam kepada beliau.

Lepas makan cadang nak bersiar2 di kawasan sekolah beliau.

Inilah kelas beliau di tingkat 2. Kelas Saidina Ali.

Wa check keje sekolah beliau dan mendapati beliau menggunakan nama wa dalam contoh karangan beliau. What a very thoughtful of you.


Baru tingkatan satu dah tinggi lebih kurang macam wa jerk....

Ni hari kedua, saringan lelaki pulak. Tengok baju wa pun dah lain kan.....





Keputusannya, lelaki menang dari sekali je dari 3 perlawanan. Begitu juga dengan perempuan. Kesimpulannya, tak leh gi suku pun... Okeylah, sekadar pengalaman bertanding kira okey lah...

0 comments:

Post a Comment