Monday, October 4, 2010

8 Jam sebelum Perjimbaan

Berjimba.. dah lama aku mentidak mentulis perkaatan jimba di dalam Rayapku ini. Heh, kalo dulu masa nak menjimbakan diri ke Gambang, excitednya lain macam sikit, sampai dalam Rayap pun nak kena countdown. Tapi bila nak gi KB ni excitednya kurang sedikit. Entahlah kenapa....

Hari ni penat tak tau la nak cakap macam mana.. Pagi2 lagi dah kena kerah bebudak-budak menari2kan diri di dalam kelas. Pastu Kak P pulak suruh aku prepare persembahan untuk perkhemahan hujung minggu ni.. Dah la aku jadi Kem Komandan.. stakat ni keje aku belum stat tapi dah rasa sakit kepala...

Lepas je kelas tahun 1, aku terus melepakkan diri dalam lab komputer. Masa tu 6G ada dalam lab, wajah yang pertama aku cari mestilah Wajah Kesayangan Hamba aku -WKH. Datang pun sekolah hari ni. Haaa hensem pun bila dah potong rambut. Macam biasa dia pandang tak pandang kalo aku pandang dia.

Aku beralih ke satu komputer paling belakang, mean semua aktiviti bebudak ni aku akan nampak. Ada 3 pc yang aku nampak skrin hitam dan lama2 keluar muka bebudak yang jadi header Rayap tuh. Hampeh, anak2 6G aku dah pandai mem'blog hopping' Rayap ku ini. Yang paling menggezutkan aku, WKH pun melayan Rayap jugak??? Melihat wajah2 sendiri pulak tuh.. hahaha, lantak kamu la WKH!

Petang kena datang ke SeKeBuN lagi sebab ada latihan bola baling, tapi aku tak melatih pun diorang sebab kepala memang sakit tak hengat. Pastu plak ramai yang datang.. ada la dalam 50++ kot. Mujurlah ada guru praktikal datang membantu untuk menjadi trainer berbayar... hehehe... Ilang la sikit rasa letih dan lesu tuh...

Nak letak gambar ke tak eh kali ni ye? Dah banyak sangat pun gambar WKH yang menjadi penyeri blog ni. Nak jadi kan cerita semalam aku ada mimpi beberapa perkara. Kalo boleh aku nak story di sini, tapi insyaallah aku story next n3.

So.. nak rest, esok bangun awal nak gerak berjimba ke KB. Yang penting WKH memilih aku menjadi partner sebelah dia dalam bas daripada cikgu H yang juga mahukan WKH jadi partnernya. Hahah, sori eh cikgu H, jangan kecik ati. Hari tuh aku pernah gak tanya kalo2 WKH nak pindah tempat duduk, siap offer lagi mana2 kerusi yang dia suka. Last sekali dia jawab,

"Kalo nak pindah, sir pindah sekali la..." bertambah la aku sayang kat budak WKH ni.

"Tak serik ke duduk dengan sir?" soal aku balik

"Tak," jawab dia pendek. Hahaha... kalo aku la duk tempat dia, aku lebih rela duduk ngan kawan2. Maybe aku pun dah jadi kawan dia kan, mana lah tahu..

Need to pen-off, selamat malam pada semua, nantikan gambar2 superkacis yang akan di upload untuk tontonan umum nanti.


Kakak WKH pun tau apa itu WKH... Ish ish ish... Jangan2 kakak dia baca Rayap aku ni tak???

0 comments:

Post a Comment