Monday, October 11, 2010

Perjimbaan Ke Kelantan (Perjalanan Balik)


Dah sehari suntuk berada di Kelantan kini tiba la masa untuk balik. Tapi sebelum balik jom singgah KB MALL.... Semasa di Kuantan, aku tidak berjaya meloloskan diri dari diikuti oleh anak2 murid yang seramai 11 orang pada masa itu. Semua pakat nak ikut aku. Tapi semasa di KB Mall, aku berjaya mengheret 2orang ini sahaja. Yang pertama undangan khas WKH (memang aku mintak dia follow aku) dan Si Azman yang alasannya nak amik gambar aku banyak2.

Amboi, seronok yer korang bergambar dengan model yang separuh bogel tuh yer??? WKH kiri (takkan tak kenal kot) dan Azman (Azman, tangan ko kat mane tuh???)

Benda pertama yang aku tuju semasa di KB Mall- Toys Department.

Azman ni kalo kira Head Prefect, tapi biasalah, kid always kid....

Ololololo, comeinya.......................Koala Bear..heheh WKH pun comei jugok

Rasa macam tak sah kalo Tn Tanah tak bergambar....

Tn Tanah dan WKH (tak sah gak kalo takde)

Tn Tanah dan Azman si fotografer (saje nak amik ati)

Makan time!!!

Mentang2 aku belanja, korang tak ingat nak snap gambar Tn Tanah pun....

Fish N Chips - leh laaaaa

Sampai ke Sekebun lebih kurang dalam jam 1130 malam. Keesokkannya, sekolah macam biasa dan WKH ponteng sekolah macam biasa....

0 comments:

Post a Comment