Monday, March 28, 2011

-SEPI-

Lame sungguh x hapdet blog - (pendahuluan yang sangat cliche bagi permulaan setiap blog- selalunya la) Dah berminggu2 x hapdet sesuatu. Banyak benda nak letak tapi minggu lepas aku lebih rela tidur dari mengadap pc.

Minggu lepas sekolah aku jadi tuan rumah untuk MTQ - Musabaqah Tilawah / Tadarus Al-Quran. Sah-sah nama aku akan terselit sekali biarpun aku bukan ustaz (sebab ajk nye terdiri dari kalangan ustaz dan ustazah sajeee) Biasa la dah nasib aku.

Keje aku bukan susah mana pun... Amik gambar je la keje aku seperti di sini. Sejak mereka tahu aku ada kamera yang kacis, keje menjadi wartawan la yang aku kena buat. Takpe la, at least dapat makan free pada hari tersebut.

Selepas kena jadi wartawan, keesokannya pula aku seharian melepak di padang (akcelly buat keje la) sebab MSSD KTU sedang berlangsung (masa tu la, skang dah abes pun) Jadi pulak sebagai pegawai. Pagi sampai petang. Tu yang balik rumah pun aku lebih rela mentidurkan diri dari mengadap pc. Huhuh.. Dengan kelas malam yang bertimbun2 tu.

Kena duk kat padang bukan pulak sehari, tapi 3 hari. Kalo kira memang aku tak berjumpa dengan anak2 murid aku almost setiap hari lah. Minggu lepas memang takde PNP pun.

Napa aku citer semua ni???? Sekadar nak bagi ada n3 je.... hehehe

Tajuk takde kaitan ngan n3 langsung....

0 comments:

Post a Comment