Saturday, April 30, 2011

Kejohanan Bola Baling Peringkat PKG


Ya!!! Bermula 18 April sehingga 21 April 2011 Kejohanan Bola Baling diadakan di SMK Manir. 22 buah sekolah yang mengambil bahagian dan SKBN dalam kumpulan A. Aku??? Aku kan juruletih. Memang letih betul melatih depa nih. Dah la minggu ni ada 3 events yang melibatkan aku seperti yang aku cerit dalam n3 lepaih... Mula2 penglibatan dalam sukan sekolah, pastu Smart English, dan lastly event yang ni lah.. bola baling.

Tahun lepas aku dah ngantor budak jugak, tapi tidak se efisien tahun ni.. (ntah betul ke tak penggunaan efisien tuh), Tahun ni aku tahu banyak jugak la pasal bola baling, macam tahun lepas aku main hantar je, latihnya tidak. Tu yang haram tak menang langsung tahun lepas.

Pasukan SKBN dari kiri - Luqman Wahab, Akram, Fida'iy, Akid, Luqman Zuhairi, Saufi, Zulhilmi, Fahmi, Faizul, Syahmi, Izzhadi dan Amirul.

Antara 5 games semua, hanya 2 sahaja SKBN mengungguli pertandingan, selebihnya 3 kalah.

SKBN vs SK Kebor Besar (kalah 1-5)
SKBN vs SK Bukit Petiti (menang 4-0)
SKBN vs SK Teluk Ketapang (kalah 1-3)
SKBN vs SK Kompleks Mengabang Telipot (kalah 1-4)
SKBN vs SK GOng Badak (menang 3-1)




Bergambar kenangan sebelum balik

Jurulatih - AKU
Pengurus - Ustaz Muda

0 comments:

Post a Comment