Sunday, October 4, 2009

Perkahwinan Adik Kakok Liza Estrada.....


Sabtu mencari Jumaat dan ketemu dengan Khamis.. mintak kirim salam kat Rabu.. Soalannya, hari apakah yang berjumpa dengan Tok Wan semasa sedang hangat makan nasik. Nasik ditapau supaya dapat memberi habuan kepada orang yang pose nam skarang ni...

Sabtu lepas.. ada 4 tempat yang kiranya perlu aku hadiri sebab mereka semua sedang mengadakan majlis membuncitkan perut tetamu. Fiza Hasnora (BI 2) menjemput kedatangan ke rumahnya di TI, tapi sebab ketidak muatan kereta Z dimana telah di naiki oleh Ajim, Dinch, Mi2i, MORK, dan Z sendiri, maka aku meminggirkan diri lagi... hahaha aku kah yang terpinggir...(??)

Tepat jam 1130 aku menkeluarkan diri dari bilik mentuju ke blok H mengambil akak, kawan akak dan kakok di fetch jua di bloknya..Maka bergerak la kami mentuju ke Teluk Intan dengan LCD2093 yang kusayangi selalu.

Dalam ku 1.00 sampai le ke Teluk Intan. Tujuan pertama-Makan... yang sedih,, ayam golek tidak kesempatan dijamah. Bila ditanya- untuk pengantin sajoh yang tinggae

Kesempatan yang ada mengambil gambar di pelamin anganku musnah


Segala gambar yang superkacis....inilah kamerawoman nyaaaaaaa. Gagagaga

Dari kekirian- Kak Su (wakil dari Guatemala), Kak Ain (wakil dari Trinidad dan Tobago ) dan Kakok (wakil dari Timbuktu...)

Bergambar kenangan sebelum pelamin anganku musnah

Pengantin, bakal pengantin (Kakok) dan bekas2 pengantin


Cerita si Mohamad...

Mohamad anak kakok Liza Estrada yang cumei telah melarikan diri apabila terlihat ABG M yang selama ini sangat dipujanya berada di hadapan mata. Sangat menterkejutkan beliau kerana keterujaan yang amat dirasakannya apabila idolanya selama ini memanggil2 namanya dengan helaan nafas yang panjang... (harap korang paham)

Dek kerana ketidakpercayaan yang panjang tentang Mohamad, aku tetap berusaha untuk mengetahui benarkah beliau sanggeeta memuja aku... Aku pun menggunakan teori Erik Erikson untuk diaplikasikan dalam proses mendekati beliau...

Mohamad yang mula-mula kemalu-maluan akhirnya telah di provoke dengan aiskrim Danish untuk menghampiri tuan tanah
Macam biasa.. keje korang untuk bagi tajuk gambar ini...


Akhirnya Mohamad berjaya ditangkap dan juga berjaya menangkap gambar bersama beliau

Sila marahkan akak N sebab beliau tersangat kurang mengambil gambar abg dan adik ini..(abang dan adik??)


Kak Su telah disingkirkan dari bilik pengantin kerana kurang mendapat undian dari penonton..



Bergambar di tepi bendang adalah kesukaan kami dan masyarakat majmuk...


Kepergian petang itu ke rumah terbuka no 2 di Sg Rapat... Rumah PK HEA dan sangat best kerana mentemu semula dengan cikgu2 sekolah Prktikal dulu.. Tiada gambar yang berjaya ditangkap..

Kemalaman menuju pula ke rumah Wan Tuty Safinaz.. hanya gambar ini yang berjaya ditangkap


Aku belum bersedia untuk menjadi bapak!!!



Sekian dulu buat kali ini. Entah kenapa rasa macam entry kali ini tersangat tidak kacis.. Mungkin disebabkan ketiadaaan idea dan gambar2 yang superkacis....



4 comments:

hanis said...

hahaha... bukan tak nak amik gambar. tapi terkaku-terkelu-terkesima sebab muhammad sangat manja dengan abang m beliau. cehhhh... akak yang memujanya sekian lama ini dipandang sepi begitu sahaja. huhuuuuu...

waduh... kok baru perasan, nggak ada sekeping pun gambar akak disini. baiklah, lainkali tidak mahu lagi bawak hp yang berkamera. asyik akakkkk je yang kena amik gambar. si yadiy dan kacis rilex sahaja tunggu di gigibirukan.

Mr M said...

Gambar kakok sudah di upload dalam masa 6 jam selepas entry ini siap.. terima kasih...

hanis said...

gagagaaaa...

sungguh ayu gadis kamerawoman itu mengambil gambar...

Mr M said...

sangeeta gutawa

Post a Comment