Saturday, July 31, 2010

Besday Puan Mama

Master Mind - Kak Za
Advisor - Gua aka M
Pengikut Tetap - Kakak dan adik gua
Watak Utama - Puan Ma aka Mak gua








Rancangan dah dirancang lebih kurang 2 minggu lepas.. Punya la rancang baik punye dengan mastermind kak za.. malam kejadian aku konon2 nak hantar adik aku gi tusyen sambil aku gi baca Yasin kat surau. Ma tak suspek apa2.. dalam 830 aku balik semula dengan adik aku yang patut ke tusyen tidak menjadi utk mentusyen kan diri.. so terjahan menjadi dan majlis berlangsung dengan jayanya..

Paling real bila ma bukak pintu dengan berbaju sembahyang dan terkejut melihat 4 orang tetamu yang jarang2 datang ada di perkarangan rumah... gile kentang!!!

Lamenya Rayap aku ni berabuk... ntah la.. masalah dengan pelajar sebab diorang bz dengan trial minggu lepas.. disamping itu ketiaadaan idea hendak dipertaruhkan...

Okey, sampai sini dulu... ada masa aku haplod la gmbr2 superkacis lenkali..

0 comments:

Post a Comment