Sunday, July 11, 2010

Perangai Pelik Minggu Ini Part 2


1. Aku suka meng'artis'kan anak2 murid aku sendiri. Kat sekolah aku panggil anak murid sorang tu "Jacob" sebab muka macam Jacob dalam Twilight...

2. Kat Pusat Tusyen plak tahun 5 aku panggil sorang budak tu as "Maulana AF8" sebab seiras dengan Maulana. Budak2 lain tanya sapa Maulana? Rupa2nya diorang tak layan pun AF8 macam aku.

3. Kelas malam tadi Syuhada (sekelas Maulana) cakap "Ha ah la Sir, memang seiras Maulana, tadi kita tengok kat TV9" - tapi Maulana tak datang pun kelas tadi.

4. Encik Problem dengan Puan Masalah aku setakat ini hanyalah tak tahu nak handle kelas tahun satu.

5. Lagu yang tengah berkampung dalam kepala hotak aku sekarang ialah..."Dalam hati ini, ada namamu.....nama sorang insan yang aku rindu......" lagu Mengusung Rindu. "Sayu hati sayu sekali, melihat engkau berpimpin tangan dengan si diaaaaaa" Entah macam mana boleh terlekat dengan lagu mendayu2 nih, hahaha

6. Semalam menterima msej dari seorang kakak ingin menghebahkan yang dia memiliki hphone baru...yang geram nye waktu dia mesej tu 1.19 am!!! Aku tengah syok tdo.. dia dah kaco... isk isk...

7. Dah nak masuk 7 bulan aku menjadi pendidik... Tak sangka sangat cepat masa berlalu... Kalo kira aku menjadi guru untuk semua tahun. Tahun 2,3 dan 5 untuk kelas tusyen, pastu tahun 1,4 dan 6 kat sekolah... giller las!!!

8. Bulan Jun lepas adalah bulan yang paling banyak n3 yang pernah aku publish. Kali ni bulan Julai akan cuba mengatasi rekod bulan Jun. Hahahaha (gelak jahat).

9. Aku kena stop sampai no 9 je sebab otak dah mendidih dah ni nak pikir apa lagi...

0 comments:

Post a Comment