Friday, July 23, 2010

Ye..saya sudah kembali..



Kemana aku pergi minggu lepas segalanya sudah terjawab.. kepada puan Bintang, minta maaf sebab tidak sempat menjawab mesej anda diwaktu sedang dilambung ombak buatan manusia di sana...

Alhamdulillah perjalanan pulang selamat sampai ke destinasi.. cuma perasaan letih je yang belum hilang.. dan separuh hati aku tertinggal di sana.. hehehe

6 comments:

nani said...

ini tidak boleh jd...aku yg dok kt cni pn x g citu lg...org tgganu dh smpai dl..tp xsyiok la...nnt jmpe ramai sgt org yg kenal....hohohoho

Mr M said...

Kalo ko takut orang kenal ko, ko pegi la waterpark kat Tambun nu..tapi nnt jumpa bekas2 pensyarah pulak kan? Sunway ko dah boring...erm... Teganu takde waterpak..yang ada carpark byk la... haaa camni.. ko pegi je gambang ni tapi dressing macam minah salleh, konfem org tak kenal ko..

nota kecil - ramai gak minah saleh yang dtg hari tu.. foreigners la... termasuk minah saleh tempatan yang perasan...

Bintang-Bintang Ke Syurga said...

oo..patutla sunyi sepi.. bermandi manda rupernyerrr..

faila illias said...

best ke tmpat ni udin?

apizblur said...
This comment has been removed by the author.
apizblur said...

xkang sekeping je gambo ding...gambo mu paka baju mandi kat tepi kolam renang xdok ke ding?hehehe

Post a Comment