Saturday, July 2, 2011

Dah tak heaven lagi

Baru minggu lepas aku menceritakan tentang ke'Heaven'an jadual aku selepas kedatangan 3 orang guru praktikum.. Ni budak2 dah nak dekat UPSR maka diadakan Jadual Anjal baru.. Setahu aku jadual anjal ni diperbanyakkan masa untuk waktu interaksi antara pelajar dengan cikgu, sebagai contoh sehari maybe 2 subjek je.... Sebelum rehat BM, selepas rehat BI (sebagai contoh), tapi bila aku dapat jadual baru aku, aku yang terkanjal (tersentak).

AMIK ko..tiada lagi keheavenan dalam hidup aku.... 15 waktu interaksi dengan tahun 6. 5AG maintain 7 waktu. Dah bukak kelas 6AH aku kena take over jugak 2 masa. 6 AG 10 masa, dan yang ni paling tak gemar disebut..6 AF - terselit jugak 3 masa. Uiks...tiada heaven dalam kamus idup aku lagi... Lepas UPSR la kot baru ke'heaven'an melanda.

0 comments:

Post a Comment