Wednesday, November 2, 2011

Exhausted

Macam tak percaya je bila dah nak abis tahun ke2 aku bergelar sebagai seorang pendidik. Dah masuk 2 batches pun yang telah mengambil UPSR. Pulak, tinggal lagi 8 hari persekolahan untuk tahun ini setelah ditolak dengan cuti2 raya dan cuti weken. N3 aku pun dah tak macam dulu, selalu aku akan taip panjang2 kemudian aku post, recently aku senang dan seronok dengan melayan karenah anak2 (muridlah) aku yang bakal menjejakkan kaki ke alam sekolah menengah...

Minggu ni adalah the most hectic week. With all the students sitting final year exam, with four classes that i have to mark. Then dengan acara2 akhir tahun, dengan proses buku rekod mereka yang kunjung tak siap, dengan Borang SKT yang dah nak kena submit esok, dengan karenah budak2 yang tak matang lagi. Aku kini cuma mengharap satu keajaiban berlaku dan harap semua dapat diselesaikan dengan tenang. 

Dengan raya haji yang semakin menghampiri, bermakna tak banyak hari lagi yang tinggal. Keputusan UPSR maybe 2minggu lagi. Macam2 perkara yang akan kutempuh. Semoga pengalaman ini mengajar aku untuk jadi lebih gigih.

0 comments:

Post a Comment