Monday, June 14, 2010

Rentetan Dari Permintaan Encik Myxate


Sejak mecutikan diri ni aku dah ada hobi baru. (Hobi ke??? Macam tak percaya jerk)..
Rentetan dari peristiwa En Myxate meminta aku membela pokok2 beliau, aku dah jadikan taman ni sebagai satu sudut yang wajib lawat setiap petang.

Tapi kan...jeng jeng jeng...

Dalam aku duk melawat tu..ada la sepohon pokok bonsai ni.Rupa parasnya sangat kacis sehingga menimbulkan pertanyaan kepada sesiapa yang menlihatnya...

Rupa taman yang dimaksudkan

Pokok ni kalo tengok dari jauh macam xde apa yang menarik.. Jom kita zoom lagi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Zoom sikit lagi.....................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Zoom kan ke bahagian bawah pokok ye....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Rupa paras batang akar pokok tersebut..Sekali tengok macam.........



Angle dari tepi..... hehehehe




Pastu gak hari ni aku baru pandai cara nak guna cybershot aku untuk amik gambar fokus yang macam kat atas ni..Loser kan????

0 comments:

Post a Comment