Sunday, May 22, 2011

Hadiah Hari Guru


Hehehe. sekadar untuk meng"ADA"kan n3, so letak la n3 ni.. Hadiah tahun ni same je macam tahun lepas, pemberinya pun sama gak muka2 yang sama cam tahun lepas.... Hadiah yang paling bermakna ialah senduk kayu itu....

5 comments:

nani said...

yaasin ngn pen & keychain tu same le

Bintang-Bintang Ke Syurga said...

aku xde...huwaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nani said...

sbb tu aku x haplod gmbr hadiah yg aku dpt dr budak2...nnt ko lg cedih...hhuhuhuh

Mr M said...

abis... salah i la ye??? huhuh, xpe dia nya hadiah setahun lepas je dah sama ngan kita nyer 2 tahun...

whitelilies island said...

ohokhokhok *tersedak*

Post a Comment