Sunday, July 24, 2011

Akele Hum Akele Tum


Mode updet n3 2 minggu lepas

Ko 2minggu lepas adalah Persatuan dan Kelab. Kalo kira aku ni Uniform, dah tak pegang mana2 persatuan. Tapi memandangkan aku xde keje, jadi aku mengofferkan diri untuk mengikuti piknik di Lata Apa Nama Ntah dekat area sekolah aku. Bebudak pegi pun just dengan beskal. Seramai 57 orang mempergi.

Tajuk hindi bermaksud - Aku Sorang Ko Sorang. Memandangkan masing2 jauh, (dia kat SHAH ALAM) so aku kat sini menyibukkan diri bersama2 anak2 kesayangan aku semua.

Taklimat sebelum bertolak oleh Ustazah Azyan

Mendengar taklimat dengan khusyuknya...

Mula bergerak

Baru je sampai terus kecebus kecebus (maaf gambar dalam perjalanan tidak sempat di snap kerana sibuk menjaga lalu lintas)

Pose-pose sebelum masuk dalam water
Acara memberi ikan makan (ikan-bebudak ini, orang yang memberi makan- Cikgu Hatijah)





Rasanya ni la kawasan yang paling dalam untuk aku, kalau berdiri tegak, ada la sampai paras peha...

Sedang mengoratkah? Hehe, 2 orang students aku yang paling kacip dengan aku tahun 6

WKH Tak Jadi - Amirul

Bersiap2 nak pulang

Boleh dikatakan perjalanan kali ini ialah perjalanan murid2 membawa guru ke Lata tersebut, sebab bagi guru2 yang ikut sekali, ini lah kali pertama kitorang pegi (termasuk aku) sedangkan tempat tu dah jadi tempat bermain bebudak ini. Not bad la... just for fun. Nak lebih2 tunggu lepas exam.. Kita ke Gambang lagi sekali...

P/s - Kadang2 inilah untungnya mengajar tahun 6. Kebanyakan orang mengelak sebab banyak kena korbankan masa demi mereka, dengan kelas tambahan, kelas malam, hari cuti pun kena luangkan masa demi diorang.. Dan benda2 ni semua akan continuous selagi khidmat aku kepada tahun 6 masih diperlukan. Dan yang paling tamcing (touching) ialah aku semakin kamceng dengan depa. Berbanding dengan kelas sendiri (panjang pulak p/s aku ni). Sebab tu muka aku asyik ada je dalam setiap program tahun 6. Kalo ada orang nak argue pun, sedar2 la diri sikit. Ko tak ngaja tahun 6...

2 comments:

whitelilies island said...

ooo kat shah alaaammm *wink2* :P

Mr M said...

Ha ah...kat Shah Alam Sekitar, Brazil...

Post a Comment