Wednesday, August 17, 2011

Deng!!!!!

N3 sebelum ni aku citer perihal pagi yang aku gi amik duit kan.. Then sepatutnya aku ada kelas jam 10. Dalam 930 am aku gerak la dengan Pn Honda YANG BUKAN HAK AKU tu sambil berkira2 nak ajar apa pagi ni. Lebih kurang 10 km dari rumah, tiba2 aku terdengar macam bunyi ranting sangkut kat enjin (macam ranting pokok lalu bawah kete then tersangkut). Aku stop bukak bonet tengok kabel attenuator, power stereng ngan air cond terputus. GILAKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!

Mujur la pagi ni bukan hari sekolah, aku berenti tepi jalan, call Pn Ma, then terus pergi ke kedai pomen yang memang dah biasa dengan Pn Honda aku nih.. So at the end, Pn Honda masuk wad le ari ni.....

Dalam 1030 tadi 2x anak murid aku call tanya kehadiran aku, sempat la aku bisikkan kata2 keramat kat diorang "Kelas batal, kereta sir rosak"

Deng!!! Hari ni memang WORDLESS Wednesday, aku diam sampai sekarang.. Sentap dengan ko Pn Honda!!!

2 comments:

marina anakcikbob said...

pn honda la yg merajuk dgn ko..

MiaZahra said...

Pn honda mmg merajuk dgn tuan nyer coz tuan nyer ada puan baru...hihi

Post a Comment