Wednesday, August 31, 2011

WordMOST Wednesday

Takde wordless punye... tapi wordMOST.

Sejak tahu aku nak bertunang ni, aku dihujani dengan pelbagai soalan dari sanak saudara. Kalau soalan cerdik2 xpe la jugak, ni soalan bodoh yang ditanya. Eeiii, geram betul, nak balas balik kang, merajuk pulak sepupu sepapat sendiri ni. Yang membengangkan diri aku bukan apa tau, satu keluarga ni je yang banyak soal. Sedara mara yang lain steady je, takde banyak soalan pun. Aku tahu memang ahli keluarga sedara aku ni jenis nak tahu dari A sampai Z. Karang tak ajak kang, hambar pulak time aku nak nikah nanti. So redha je la...

BTW di kesempatan ini jugak aku ingin mengucapkan selamat hari kemerdekaan yang ke 54. Agak di overshadow oleh Aidilfitri rasanya...

Bakal memperkenalkan Redup Rabu instead of wordless Wednesday

0 comments:

Post a Comment