Tuesday, August 2, 2011

Diari 2 Ramadhan

Yeah, hari ni dah hari ke 2 umat Islam berpuasa. Motif poster SERU? Heheh, seperti semalam @ kelmarin, lepas abis waktu sekolah, kelas xtra cam biasa. Ahli2nya jugak macam biasa, tapi hari ni Izzhadi tak datang, so tinggal 2 orang je jantan. Buat past year paper tahun 2009, then diorang memang buat aci nak siap cepat je, bukan nak bersaing sape lagi highest mark. Hampeh,...

Yeah, lepas tu belen waktu ada sejam lagi, cam bese si Amirul provok nak layan movie lagi. Kali ni aku tak tengok thru tiub awak lagi dah, sebab aku bawak ext hardisk. So aku bukak la citer yang aku sendiri tak tengok lagi, baru je sedut dari sorang cikgu neh..




Inilah diorang, Shahira, Nathassa, Aini dan Ain... Kalo yang jantan tuh Amirul ngan Lukman je. Kali ni melayan Seru sampai abess sebab diorang xnak tengok sekerat. Heheh, yang pasti aku tahu si Amirul ngan Shahira adalah penakut sebab time antu keluar, diorang tutup muka dengan kertas soklan....heheheh


1 comments:

syahira 6G said...

syahira x takut tapi terkejut

Post a Comment