Wednesday, August 17, 2011

Pn Honda Kembali


4.05 pm aku publish post deng!!! kan? 4.30 pomen kol, cakap Pn Honda selamat dikebumikan, eh selamat disiapkan. So, mensegerakan diri mengambil beliau di bengkel. Heheh.. ku ingatkan esok kena ke sekolah dengan Belalang Tempur, tapi tidak ye...

Yer, Pn Honda kembali dengan selamat dan aku juga telah selamat mengorbankan 3++ dari bonus yang aku dapat kepada encik Pomen. Apa pun terima kasih en Pomen kerana meng'complete'kan pembaikian pada hari ni jugak. Sian beliau dalam bulan pose2 cenggini kena berhempas pulas menselamatkan Pn Honda.

Ni kesah bengang sebaik aku amik Pn Honda. Lepas amik Pn Honda, aku pegi la petrol pam sebab minyak tarak. So petrol pam yang terdekat kena layan diri. So lepas aku bayar kat kaunter, aku bukak la penutup tempat petrol tu.. Deng!!!!! Kepala penutup ditutup tidak kemas. Deng sekali lagi bila aku teringatkan last time aku isi minyak, bukan layan diri, tapi si Bangla Petronas yang tolong isi. Deng sekali lagi. Tu la dasar pemalas sangat nak turun layan diri (sebab aku suka gi stesen minyak yang ada orang tolong isi). Baik aku gi BHP lepas ni, ada orang tolong isi tapi orang Melayu instead of Bangla.


1 comments:

nani said...

Byk tol dugaan ko di bulan pose ni ye...xpe...xpe...bulan syawal nnt hopefully yg baik2 je.

lg satu...biase la time2 ade duit lebih ni...Pn honda pn nk merasa duit raya gak...hohohoh..

Post a Comment