Sunday, December 5, 2010

Aiming to have these.. (kan aku dah cakap aku akan plagiat)


Menjenguk ke blog beliau menceritakan aiming dia dalam masa terdekat ni.. Yang pertama ialah T99 (dan dengarnya telah berjaya memilikinya saat blog ini ditulis). Yang seterusnya ada lagi la 2-3 benda, so memandangkan Rayap pun semakin sepi dan berhabuk, keje yang aku suke..PLAGIAT tajuk.


So, benda yang aku aim (tapi long term punya aim la)

Tanah.. tapi nak yang subur laaa

Kedua ialah rumah, tapi nak yang macam diimpikan la, bukan macam rumah tajaan Adik Nasrul dari kelas 1 Gigih ni (tak tau sekolah mane)

Pastu, nak beli binatang ni yang ada 4 tayar..sampai sekarang aku duk henjut belalang tempur yang roofless tu..

Ni tak nak ke? Sapa tak nak kan? Kena cepat2 ber26 ni..

Tapi tak nak la yang bersanding macam kat gambar seterusnya ni....

V

V

V

V

V

V


Hehehe.. best fren kot... Lain2 aku tak berani, dengan dia je aku berani berkawan..

Tapi suri aku mestilah ...


Dia ni, tapi ni masa kecik lagi la.. skrang pun kecik lagi.. hehehe

Insya-Allah dialah Permata Yang Dicari.


Betul ke gambar awak ni????

2 comments:

Aini Faizi Jaslan said...

halamak... gambo saper tu?

NIZ said...

Comey lar suri Mr. M...;-)Kena tunggu besar dl lar eh baru leh kawen...?hehehe

Post a Comment