Wednesday, October 12, 2011

Demi Amirul 2


Hah, sudah ada sekuel kah? Sebenarnya tujuan last n3 aku post sekadar untuk berkongsi dengan beberapa orang yang sedia maklum dengan perangai aku. Dan aku rasa si Amirul tak sedar pun apa yang aku pernah titipkan dalam n3 yang pertama. Nak jadikan cerita, hari ni sekali lagi (12 10 11) turn aku mengajar para student yr 6 untuk meneruskan projek mereka dalam mencipta movie menggunakan movie maker. So sekali lagi makmal komputer digunakan. Internet memang superkacis di makmal dan mereka2 yang terdiri dari pelajar2 aku ni sesuka hati je mengunjungi RAYAP aku tanpa rasa segan2 lagi. Dah la n3 terakhir tu agak emosi, budak2 ni plak sesuka hati membaca.

Jadi, aku faham... Kedudukan WKH (masih belum digugurkan takhta itu) kalau orang lain tahu kisah dia. Jadi, demi Amirul, aku telah menghiddenkan n3 yang pertama itu. Hanya yang pandai2 je tahu cara nak carik. Xpelah, kesian gak kalo aku asyik protes dia pulak. He is still a kid.

1 comments:

whitelilies island said...

saba beb saba.. budak2 kot, masih berattitude rebellious..

Post a Comment