Wednesday, October 19, 2011

Header Dulu2.

Aku start blogging since 2009 dalam Jun gitu. Orang yang mula2 menterjebakkan aku dalam arena ni ialah Kak Kapal.  Aku dah stat blog dalam frenster sebenarnya, tapi friendster blog macam tak user-friendly sangat. Then aku menterjebakkan pula si Kudis plak. Tapi si Kudis macam dah slow berblogging. Mula2 blog header just tulisan bodoh je takde pic2 yang kewl2 pun.

Header 1st
Yes..anak India yang comel (bukan Kelly yer) ni dari filem Akele Hum Akele Tum. Masa tuh sangap gile x reti nak buat header menarik pun. Just dapat compliment dari Si Bintang je.Mesti kak Bintang ingat lagi kan? Kan?  Lagipun masa tuh tak ramai followers pun (sekarang ramai ke??) dan juga readers. Bertahan le kot sebulan pic nih. 


Header #2
Header ni selepas selesai BIG 2009. Bina Insan Guru semasa kat maktab Ipoh dulu. Gambar sebenar besar sebab guna DSLR si Ajim, tapi bila di crop pun masih clear. (Rindunya DSLR Ajim). 

Header #3

Gambar telah diedit oleh Kak Kapal semasa masih lagi berada di Ipoh. Sungguh kurus aku time ituh. Bila sekali pandang agak kacis jugak, tapi bila tenung lama2 macam seram pulak sebab ada tangan2 yang menjalar tuh. Tag line - forget the past, engage the present and believe the future (kata-kata ini didedikasikan oleh awek lama aku masa form 1 di Sek Men Kebangsaan Agama Tok Jiring (SMKATJ).


Header #4
2010 Aku menjejakkan kaki ke Sekebun @ Sek Keb Bukit Nanas. Datang kali pertama terus diberi tugasan untuk mengajar tahun 6. Yer...6 Ghazali 2011, bertemu pertama kali dengan former WKH, geng2 cinderella dan ramai lagi. Tapi header ni bukan students aku tahun 6, tapi time nih diorang tahun 4. Sekrang ni (2011) tahun 5G dan tahun depan 6G 2012.  Antara header yang paling lama bertahan sebab ramai yang puji (hehehe).

Header #5
Header cincai ini telah ditangkap dengan menggunakan Sony Ericson C903. Time nih la dah agak akhir tahun dan aku bergelut dengan perasaan risau akan pemergian WKH 2010 aka Hisham. Huhuhu. Nape aku risau? Aku risau dia akan lupakan aku. And he did lupakan aku dah.. hahah..1st experiment yang gagal.

Header #6
Header sekarang. Kalau diikutkan, selepas header #5, aku back to header #4 during 2011. Earlier 2011 yes I used the #4 header. Then, aku lupa bila, header ini dicreate pada bulan puasa kot, agak baru lagi la. Header ni latest WKH aka Waris Kuali Hangit. Adakah WKH tahun akan datang 2012 salah seorang dari header #4? Nope, Amirul is my last WKH. Tapi sampai bila header ni akan kekal di sini? Sehinggalah Amirul sudah melupakan aku tahun depan. Kalau header dah bertukar, mean dia dah tak kontek aku lagi. 

Itu la setakat sedikit sebanyak kenangan header2 yang pernah aku guna. Motif? Macam xde idea nak tulis pasal apa. Tu yang datang idea nak tulis benda alah ni semua.

3 comments:

Anonymous said...

ok juga tu..bole ingat kisah lamakan...

Anonymous said...

Next header gambar anak plak erk....:)

Aini Faizi Jaslan said...

SERIUSS nama wkh tu waris kuali hangit ker..?? apasal ko x wariskan jari hantu..???

aku ada jugak nak tnya apa bende wkh tu.. nak kata kete baru x jugak sebb kete kl dah wvv dah.. sekian

Post a Comment