Saturday, October 1, 2011

Pra-Perkhemahan 2011


Sekarang ni musim tak menentu. Nak kata dah masuk fasa tengkujuh, takdelah hujan berterusan. Tetapi sudah tercatat di dalam takwim sekolah bahawan 6,7 dan 8 Oktober adalah hari perkhemahan unit beruniform di tempat aku keje sekarang. Huh... Sekarang ni pulak asal petang je ujan, asal ujan je petang.

Meeting pertama tahun ni adalah 2minggu sebelum perkhemahan. Dan seperti yang aku jangka, jawatan Kem Komandan tahun lepas sudah diberi kepada cikgu Salmi - since dia lebih better dari aku, tak kisah la.. Tapi aku dapat jawatan Penolong Kem Komandan. Kira tugas aku still berat dan mencabar minda. (agaknya laa)
Jadi bersempena perkhemahan yang akan dilangsungkan, last Tuesday diadakan gotong royong membersihkan tapak perkhemahan. Tapaknya adalah di atas bukit depan sekolah yang super banyak daun2 kering....















Benda apa kah yang aku mahu sumbat ke dalam mulut beliau?? Haa menatang ini lah

V

V

V

V


Belalang IJAU



Pose ala2 model dalam hutan la pulak...


Memandangkan kebanyakan gambar sudah berbicara, aku takde idea nak tulis apa2. Just wait n see la minggu depan. Harap2 tak hujan ler....

1 comments:

ain6G said...

Anok sapeye or c0mey

Post a Comment